Pogosto zastavljena vprašanja.

Katere plačilne metode lahko sprejema moje podjetje, v kolikor se odloči za uporabo Elly POS terminala?

Smo prvo in hkrati edino Slovensko podjetje, ki omogoča sprejem vseh obstoječih plačilnih metod v Sloveniji na današnji dan. Poleg tradicionalnih kartic Visa, Maestro in Mastercard (debetne in kreditne), lahko vaše stranke na našem Elly POS terminalu plačujejo tudi z Diners plačilnimi karticami, mobilnimi denarnicami VALU in mBills, ter vsemi večjimi kripto valutami preko vmesnika GoCrypto.

Ali so Elly POS terminali prenosni?

Vsi Elly POS terminali so prenosi, kar pomeni, da jih lahko uporabljate tudi za prodajo na terenu, na stojnicah in občasnih sejmih ali na stalni lokaciji. Baterija terminala zdrži cel delovni dan, zato vmesno polnjenje ni potrebno, je pa vsekakor dobrodošlo, da imate tudi dostop do električne vtičnice v primeru nižjega stanja akumulatorja na POS terminalu.

Kaj potrebujem za delovanje Elly POS terminala?

Za delovanje Elly POS terminal je potrebna internetna povezava, ki pa je lahko dostopna prek WI-FI-ja ali SIM kartice (v ponudbi imamo SIM kartice od vseh mobilnih operaterjev v Sloveniji) ali prek mobilne dostopne točke na mobilnem telefonu (»hot-spot«).

Ali imate vezavo v kolikor se odločim za sodelovanje z Elly POS?

Ker verjamemo v obojestransko in uspešno poslovanje sodelovanje z vsemi našimi strankami, ne vežemo nikogar. V pogodbi o najemnini za Elly POS terminala imamo opredeljen samo eno mesečni (1) odpovedni rok sodelovanja.

Ali imate kartični modul za sprejemanje plačil v spletni trgovini?

Poleg Elly POS terminalov omogočamo tudi plačevanje z vsemi enakimi plačilnimi sredstvi v vaši spletni trgovini. Razvitih imamo že nekaj vtičnikov za spletne trgovine, to pomeni, da je integracija našega Elly POS »e-commerce« modula poenostavljena in narejena v zgolj nekaj korakih. Za več informacij in podrobnosti nas prosim kontaktirajte na 030 484 884 ali na [email protected]

Kdaj bo moje podjetje prejelo nakazilo za promet ustvarjen prek POS terminala?

Nakazila sredstev se izvajajo po principu D+2, torej kartični promet (vse kartice Visa, Maestro in Mastercard) preko POS terminala, ki je bil narejen v ponedeljek, bo nakazan na vaš poslovni TRR v sredo, itd. Plačila z Diners karticami prejmete enkrat tedensko, vsako sredo, razen če je sreda dela prost dan, potem plačilo prejmete naslednji delovni dan. Plačila z VALU prejmete enkrat mesečno. Plačila z mBills prejmete enkrat tedensko. Plačila s kripto valutami prejmete v roku 4 dni po obračunskem dnevu (1., 8., 16., 23. v mesecu) oziroma enkrat mesečno če je zbirnik plačil s kripto valutami manjši kot 50 EUR.

Kdo nakazuje sredstva na tekoči račun mojega podjetja?

Plačila narejena s plačilnimi karticami Visa, Maestro in Mastercard prihajajo s strani procesnega centra SIA. V prilivih bo to vidno kot nakazilo s strani SKPAY. Plačila narejena z Diners karticami prihajajo s strani Erste Bank. Plačila narejena z VALU prihajajo s strani Telekom Slovenije. Plačila narejena z mBills prihajajo s strani mBills. Plačila narejena s kriptovalutami prihajajo s strani Eligma d.o.o..

Kakšne so bančne garancije za sredstva?

Procesni center za vsa kartična plačila Visa, Maestro in Mastercard s katerim sodelujemo je italijansko podjetje SIA, ki ima vse ustrezne mednarodne licence za procesne center in je tudi akreditiran s strani Evropske centralne banke. Mreža procesnega centra SIA je prisotna v 25 državah po Evropi, v Sloveniji pa izvajajo procesiranje plačilnega prometa za UniCredit banko. Vaša sredstva so garantirana s strani procesnega centra SIA, ki vam nakazuje vaša sredstva iz naslova prometa preko POS terminala.

Ali lahko odkupim Elly POS terminal?

Odkup Elly POS terminala je možen, vendar ekonomsko nerentabilen, saj vam odkup predstavlja poleg enkratnega stroška odkupa same naprave tudi mesečni strošek vzdrževanja in licenc. V primeru mesečne najemnine pa so vsi stroški že vključeni v najemnino in ni nobenega drugega fiksnega mesečnega stroška.

Kaj se zgodi če mi pade Elly POS terminal na tla in se razbije?

Naša ponudba omogoča tudi zavarovanje Elly POS terminala že za 1,50 EUR + DDV  mesečno za primer padca, poškodbe ali razbitja Elly POS terminala. V primeru, ko zavarovanje za Elly POS terminal ni sklenjeno, najprej zamenjamo poškodovano strojno opremo in s tem omogočimo nemoteno poslovanje, poškodovanega pa pošljemo na servis (stroške popravila krije imetnik POS terminala). Za več informacij in podrobnosti nas prosimo kontaktirajte na 030 484 884 ali na [email protected]

Ali imam v primeru težav z delovanjem Elly POS terminala omogočeno tehnično podporo?

Imamo dve podporni službi, prvo na strani procesnega centra SIA, ki je pravi naslov za preverjanje transakcij in pošiljanje izpiskov. Podpora je dosegljiva kadarkoli in na voljo v slovenskem jeziku. Za vse morebitne težave z delovanjem naprave, pa imamo lokalno podporno službo in servisno službo, ki je dosegljiva od ponedeljka do sobote med 8.00 in 20.00, ter ob nedeljah med 8.00 in 14.00. Več podpornih informacij pa najdete tudi na našem portalu

Ali lahko polnim Elly POS terminal s katerim koli polnilcem?

Priporočamo polnjenje z originalnim adapterjem in polnilcem saj lahko le-tako zagotovimo optimalno delovanje POS terminala in daljšo življenjsko dobo akumulatorja.

Ali Elly POS terminal omogoča še kaj drugega, razen plačevanja na lokaciji?

Elly POS terminal omogoča tudi integracije z davčnimi blagajnami ali namestitev enostavne davčne blagajne na samem POS terminalu. Poleg tega smo razvili tudi modul napitnin ter modul darilnih kartic. Za več informacij in podrobnosti nas prosim kontaktirajte na 030 484 884 ali na [email protected]