črni petek, bolje poznan kot Black Friday, je tik pred vrati in to je odlična priložnost za dvig prodaje na vašem fizičnem ali spletnem prodajnem mestu. S spodnjimi predlogi lahko enostavno izkoristite nakupno evforijo v tem obdobju in dvignete prodajne številke na višjo raven.
Ciljani digitalni oglasi
Uporaba Facebook in Google oglasov je odličen način za dosego širše ciljne skupine. S pravilno usmerjenimi oglasi lahko privabite nove stranke in povečate prepoznavnost vaše blagovne znamke še pred črnim petkom. Ja, kratke video vsebine so v zadnjih letih v velikem porastu, zato poglejte po pisarni in izberite pravo osebo, ki bo zablestela pred zaslonom. 😊
S kratkimi (lahko tudi šaljivimi) scenariji lahko na družabnih omrežjih dosežete veliko število število gledalcev – tako organskih, kakor tistih s pomočjo plačljivih oglasov, brez, da bi morali zato najeti profesionalnega snemalca.
Uvedba darilnih kartic
Ena izmed najboljših strategij za povečanje prodaje in gradnjo lojalnosti do vaše blagovne znamke je uvedba darilnih kartic. Te kupcem omogočajo enostavno spletno in fizično nakupovanje, omogočajo enostavno obdarovanje najbližjih, predvsem pa se zaradi njih stranke vračajo – tako v vašo prodajalno, kakor tudi na spletno mesto.
Presenetljivo, pa raziskava BHN* razkriva tudi, da kar 58 odstotkov ljudi kupi darilne kartice za osebno uporabo, zato ker ponujajo hitrejši in udobnejši način plačevanja na spletnih mestih, prav tako pa omogočajo nakupe v različnih promocijskih akcijah ali zbiranje lojalnostnih točk.
Letaki s ciljano ponudbo
Natisnite letake, ki bodo še pred pričetkom črnega petka komunicirali vaše posebne ponudbe. Razdelite jih v svoji bližini in jih vključite v vsako naročilo, ki bo zaključeno na vašem spletnem mestu. To bo povečalo zavedanje o vaših ponudbah, marsikoga pa prepričalo, da se na prodajno mesto vrne.
Personalizirana e-poštna sporočila
Svojim obstoječim strankam pošljite personalizirana e-poštna sporočila in prvim ponudite ekskluzivne ponudbe črnega petka. Na spletnem mestu lahko s posebnim dostopom za obstoječe kupce odprete tudi zavihek, do katerega bodo lahko ekskluzivno dostopali pred ostalimi. Tako boste spodbudili lojalnost vaših kupcev in jim dali občutek velike vrednosti.
Izvedba nagradne igre
Če malo pred črnim petkom na družbenih omrežjih organizirate nagradno igro boste svoje sledilce pravočasno angažirali in v njih zbudili zanimanje za vaše izdelke. Posledično pa bodo bolj dovzetni za vašo posebno ponudbo, ki je pred vrati.
Za več informacij o tem, kako lahko skupaj uvedemo darilne kartice tudi pri vas, nas kontaktirajte na [email protected].